Känner en gnagande oro

publicerat i La mia Famiglia;
Jag har en dålig magkänsla 😟 vet inte varför men det känns konstigt... 
Ska jobba idag igen. Känns ju skönt men blev jävligt besviken på min lön!! Enligt mina uträkningar får jag inte mer än 100,5 kr/timme 😳
Hur fan går det ihop?? Jag tjänar mindre än på mitt gamla jobb! Nä det är väl dags att söka på närmare håll tror jag. Eller ha en jättebillig bil. Jag ska kanske köpa en Renault clio. Billig pendlarbil. 
Fan hatar ångest! Fast jag vet också att det inte är mitt fel eller ngt jag kan/kunnat styra över. 
Idag ska det tydligen åska rejält! Så jag funderar på om hästarna ska in då kanske. Känns inte bra att ha dem i hagen. Men vi får se.
Va hos Tommy igår en stund och pratade gamla minnen. Vi skrattade mkt och hans nya va supertrevlig 😄


Kommentera inlägget här :