Nytt i sminkväskan 😄

publicerat i La mia Famiglia;


Såå härliga färger 😄 har velat ha sån palett länge nu men har tyckt att det är alldeles för dyrt med flera hundra! Och jag har redan svart och vitt och brunt så jag vill inte ha så stor. Plötsligt när jag va på klädkällaren va den där! 39.90:- så billigt! Snygga färger när man är brun och blond 😄 
Ja ibland har man tur 😉 
Sen fick jag tag på en ny strykbräda för 249:- gött! Nu kan jag stryka igen! Känns underbart. Värsta som finns när man ska iväg och inte kan stryka kläder. Köpte kanon grejer till tvätten i tvättstugan också! Vi har ju ganska mkt tvätt.

De får plats bra under bänken iaf och sväljer mkt tvätt!! Så nu har jag en till varje färg och en som Alva har och en uppe till övervåningen som man kan samla ihop fort! Det sprider sig lätt kläder överallt i husets vrår 😳
Men som sagt nu har jag fått en lätt förvaring som dessutom är fräsch 😃
Ha en fin dag 😘

Kommentera inlägget här :